Voimistelu

Ilmoittautuminen alkaa 2.1.2024. Voimistelun alkeet, Stellat, ottavat mukaan uusia voimistelijoita. Muihin joukkueisiin pääsyyn vaaditaan aiempaa voimistelutaustaa. Erillinen hakuprosessi (kts. alla)

Tervetuloa mukavaan seuraan!

VOIMISTELUN PERUSTEET

STELLAT, VOIMISTELUN ALKEET

Ryhmään otetaan uusia voimistelijoita! Ilmoittautuminen alkaa 2.1.2024

Voimistelun alkeet (2017-2018 syntyneet), harjoitukset 1 x viikossa. Ryhmään otetaan uusia harrastajia.

5-6 -vuotiaiden voimistelijoiden ryhmä. Tavoitteena on voimistelun perusteisiin tutustuminen leikin ja tekemisen kautta kokoontuen kerran viikossa. Ryhmässä tutustutaan myös voimisteluvälineisiin.  Voimistelun alkeiden jälkeen voit valita oman voimistelijapolkusi; harrastaa joukkue- tai rytmistä voimistelua, harrasteryhmässä tai kilpajoukkueessa.  Esiintymiskokemusta saadaan seuran joulu- ja kevätnäytöksissä. Näytökseen hankitaan oma esiintymispuku, joka ei sisälly jäsenmaksuun.

Päävalmentajat: Kati Väljä, Iida Kauranen

Valmentajat: vaihtuvat valmentajat

JOUKKUEVOIMISTELU (joukkuelaji)

ADELLAT, VOIMISTELUN PERUSTEET, ryhmä on täynnä. Uusia voimistelijoita ei oteta tällä hetkellä.

~ Joukkueeseen pääsyyn vaaditaan aiempaa voimistelutaustaa. Erillinen hakuprosessi seuraavan kerran syksyllä 2024.

Joukkuevoimistelun esivalmennus (2014-2016 syntyneet), harjoitukset 3 x viikossa.

Joukkuevoimistelun esivalmennus on 7-9 -vuotiaiden voimistelijoiden joukkue, mikä tähtää pidemmällä aikavälillä 8-10 -vuotiaiden kilpajoukkueeksi. Tavoitteena on vuoden aikana kehittää ilon ja opin kautta perusvoimistelutaitoja ja esiintymis- ja ilmaisutaitoja. Vuoden aikana myös harjoitellaan joukkueena toimimista sekä musiikin ja liikkeen yhdistämistä. Joukkue osallistuu syksyllä ja keväällä Suomen Voimisteluliiton stara-tapahtumiin. Lisäksi esiintymiskokemusta hankitaan seuran omissa tapahtumissa. Näytökseen hankitaan oma esiintymispuku. Puku ei sisälly jäsenmaksuun vaan se veloitetaan erikseen. Lisäksi stara-tapahtumiin tarvittava lisenssi ja osallistumismaksu on maksettava erikseen.

Joukkueeseen voi pyrkiä ottamalla yhteyttä alla olevaan sähköpostiin. Joukkueeseen on mahdollista liittyä kesken kauden, mutta silloin kilpailuihin osallistuminen on mahdollista vasta seuraavalla kaudella. Joukkueeseen pääsyyn vaaditaan aiempaa voimistelutaustaa.

Päävalmentaja: Siiri Siukola

Valmentajat: Essi Säily, Aino Peltola, Annika Kauppinen, Anni Nieminen ja Elsä Ylönen

GISELLAT, VOIMISTELUN KILPAHARRASTE

~ Joukkueeseen pääsyyn vaaditaan aiempaa voimistelutaustaa. Erillinen hakuprosessi.

Joukkuevoimistelun kilpajoukkue Gisellat  (2011-2013 syntyneet), harjoitukset 3 x viikossa.

Gisella on joukkuevoimistelun kilpajoukkue, joka harjoittelee kolme kertaa viikossa. Joukkue kilpailee kaksi kertaa kaudessa 10-12 -vuotiaiden sarjassa, yhden kerran Stara-tapahtumassa ja seuran omissa tapahtumissa.  Harjoituksissa voimistelijat harjoittelevat voimistelun perustaitoja herkkyyskaudet huomioon ottaen. Harjoitusten sisältöön kuuluu mm. taitoharjoittelua, koreografian harjoittelua, leikkien ja kilpailuiden kautta taitojen opettelua ja ryhmässä toimimisen harjoittelua - voimistelun iloa unohtamatta.

Kilpailuihin hankitaan oma esiintymispuku. Puku ei sisälly kausimaksuun vaan se veloitetaan erikseen. Lisäksi kilpailuihin tarvittava lisenssi, osallistumismaksu ja mahdolliset tuomarisakot on maksettava erikseen.

Päävalmentaja: Siiri Siukola

Valmentajat: Amanda Aaltonen, Essi Säily, Annika Kauppinen ja Aino Peltola

Jos sinulle tulee ryhmistämme kysyttävää, ole ihmeessä meihin yhteydessä tovoli.voimistelu@gmail.com, niin autamme mielellämme sinua oikean joukkueen valitsemisessa!