Tietoa meistä

Toijalan Voimistelu ja Liikunta ToVoLi ry aloitti toimintansa huhtikuussa 1924, silloisella nimellään Toijalan Naisvoimistelijat. Seuramme on jo 100-vuotias!

Seuran toiminta on pitkälti keskittynyt Toijalaan osoitteesta Kurkelantie 9 löytyviin tiloihin joita kutsumme Venneriksi. Toimistomme lisäksi siellä sijaitsee kolme erikokoista salia joissa järjestämme pääsääntöisesti arki-iltaisin ja viikonloppuisin monipuolista ryhmäliikuntaa. Lasten ja nuorten tunteja järjestetään kaupungin tarjoamissa tiloissa, koulujen liikuntasaleissa ja Monitoimihallilla (Köyvärintie 3, Akaa).

Tuntitarjonta on tällä hetkellä hyvin laaja, jokaiselle jotakin. Aikatauluista löytyy lisensoituja Les Mills -tunteja, sisäpyöräilyä sekä kattavasti muuta ryhmäliikuntaa. Laaja tuntitarjonta edellyttää suurta joukkoa innokkaita ohjaajia ja tietysti johtokuntaa, jotka jaksavat tehdä vapaaehtoistyötä seuran eteen.

ToVoLi on jo iäkäs seura, joka pyrkii pysymään mukana viimeisimmissä liikuntatrendeissä. Akaan ja lähikuntien asukkaat saavatkin nauttia monipuolisesta ja kattavasta tarjonnasta toivottavasti vielä seuraavat 100 vuotta. Kannattaa seurata ilmoittelua ja tulla rohkeasti mukaan toimintaan, kynnys pyritään pitämään hyvin matalana!