Kannatusjäsen

Toijalan Voimistelu ja Liikunta Tovoli ry haastaa paikalliset yritykset ja yksityiset henkilöt mukaan kannatusjäsenikseen, joiden maksamalla vapaaehtoisella kannatusjäsenmaksulla tuetaan ToVoLi Ry:n toimintaa lasten ja nuorten harrastustoiminnan hyväksi.

Liikuntaseuran vahvuus perustuu täysin seuran jäsenistöön ja kaikkiin vapaaehtoisiin seuratoimijoihin. Kaikkien jäsenien ei tarvitse olla aktiivitoimijoita ja kannatusjäsenenä sinulla tai edustamallasi yrityksellä on arvokas asema seuratoiminnassamme! Kannatusjäsenyys on kalenterivuoden pituinen eikä siitä seuraa muita velvoitteita.

Seuratoiminnan kannatuksella on valtava merkitys, sillä ainoastaan riittävä jäsenmäärä takaa seuralle resurssit laadukkaaseen seuratoimintaan. Toimintamme tukemiseksi seuramme kerää kannatusjäseniä, joilta peritään kerran vuodessa jäsenmaksu jonka suuruudesta päättää yhdistyksen johtokunta. ToVoLin toiminnan perimmäisenä tarkoituksena on edistää jäsentensä liikunnallista elämäntapaa ja mahdollistaa liikunnan harrastaminen jokaisen oma taitotaso huomioon ottaen.

Kannatusjäsenmaksu kaudelle 2023 on minimissään 70 € per henkilö, yritys tai yhdistys. Vaihtoehtoisesti voit kannattaa ToVoLi Ry:n harrastetoimintaa myös tätä isommalla omavalintaisella summalla.

Kannatusjäseneksi pääset maksamalla kannatusjäsenmaksun suoraan seuran tilille:
Saaja: Toijalan Voimistelu ja Liikunta ToVoLi ry
Saajan tilinumero: FI43 5472 0440 0310 84

Merkitse viestikenttään: Kannatusjäsen + oma nimesi/yrityksesi/yhdistyksesi nimi

Tule mukaan tukemaan arvokasta seuratoimintaa!

Terveisin

ToVoLi Ry