Uskollisuus Kilta

Emännistö 2023 Takana vasemmalla Malla Dunder (kiltaemäntä), Hilla Huhturi(rahastonhoitaja), Sisko Lehtinen (sihteeri). Edessä vasemmalla Raija Vilpas(tilaisuuksien emäntä), Seija Kaajala (tilaisuuksien emäntä), Marja Vehmas (Kiltaäiti) sekä emännistön ja Killan kunniajäsen Kiltamuori Virpi Tuominen

ToVoLi ry:n Uskollisuuden Kilta (Nro 92) on pitkään voimistelleiden yhteinen kilta, jossa viihdytään yhdessä ja ylläpidetään henkistä vireyttä. Uskollisuuden Killassa toteutetaan perinteistä kilta-ajatusta sovellettuna Voimisteluliiton arvoihin ja toimintaan. Killan toiminta sisältää mm. tapaamisia, retkiä, esitelmiä, liikuntaa jne. Kuukausittaiset kiltatapaamiset toteutetaan pääasiassa maanantai-iltapäivisin, joihin kokoontuu noin 25 jäsentä.

Killan johtokuntaa kutsutaan emännistöksi. Se suunnittelee ja johtaa killan toimintaa.

ToVoLin Uskollisuuden Kilta on toiminut jo lähes 30 vuotta. Se perustettiin 1993, jolloin se sai järjestysnumeron 92. Suomessa on perustettu yhteensä 133 kiltaa, joista 129 on toiminnassa vuonna 2020. Ensimmäinen kilta rekisteröitiin vuonna 1950 Helsingissä. ToVoLin Uskollisuuden Kilta kuuluu Sydän-Suomen kilta-alueeseen, joka järjestää vuosittain tapahtumapäivän kiltalaisille. Myös valtakunnallisia kiltatapahtumia järjestetään vuosittain.

Kiltaan voi liittyä 25 vuotta täyttänyt ja viisi vuotta johonkin Voimisteluliiton jäsenseuraan kuulunut nykyinen tai entinen jäsen. Kätevimmin liittyminen hoituu täyttämällä oheinen liittymislomake. Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja kiltatoiminnasta antaa

Marja Vehmas puh. 040 - 7012 650

Oletko kiinnostunut liittymään mukaan Uskollisuuden Killan toimintaan? Täytä tähän yhteystietosi, niin sinuun ollaan yhteydessä.