Vauva- ja taaperojumppa

Liiku lapsesi kanssa, lapsentahtisesti, ja rakentakaa liikunnan iloa yhdessä!

Vauvajumppa n. 3-12 kuukautta

Vauvajumppa on suunnattu vanhemmille vauvan kanssa! Tunnin sisällössä on suunniteltu vastikään synnyttäneet, mutta osallistuthan mukaan omaa kehoa kuunnellen. Liikkeet ovat lempeitä ja palauttavia.

Parillisilla viikoilla tunti sisältää lihaskuntotreeniä ja parittomilla viikoilla keskitytään kehonhuoltoon.

Mukaan voit pakata vauvallesi viihdykettä ja muuta vauvan tarvikkeita. Halutessasi voit myös ottaa oman jumppa-alustan ja sisäliikuntakengät.

Osallistua voit aikuisen kertamaksulla, kuukausi-, kausi- tai 10-kortilla. Ei ennakkoilmoittautumista. Turvallisuussyistä tunnille ei voi ottaa mukaan isompia sisaruksia.

Ohjaaja:

Lilja Nauska ja apuohjaaja Minttu

Taaperojumppa n. 1-3 vuotta

Taaperojumpassa pääsevät sekä aikuiset, että lapset liikkeelle! Tunti koostuu aikuisten omasta jumppaosuudesta, lasten liikunnallisten taitojen hiomisesta ja temppuradasta. Tavoitteena on pitää liikunnallista kivaa yhdessä.

Mukaan voit pakata vesipullot ja liikuntaan sopivat vaatteet. Lapset kulkevat tossuilla tai paljain jaloin, aikuiset voivat käyttää sisäliikuntakenkiä.

Taaperojumppa on kausimaksullinen tunti, jonne voit ilmoittautua Myclubin kautta. Kausi maksaa 40 euroa + jäsenmaksu 30 euroa, josta laskutetaan 15 euroa / kausi. Ilmoittaudu ryhmään lapsen tiedoilla. Turvallisuussyistä vauvat eivät voi osallistua tunnille. Jos vauvasi lähestyy kuitenkin yhden vuoden ikää ja osaa jo kävellä, voitte siirtyä taaperojumppaan. Kävelytaitoa ei kuitenkaan edellytetä. Mukaan mahtuu 8 lasta vanhempansa kanssa.

Ohjaaja:

Lilja Nauska ja apuohjaaja Minttu