Uuden jäsenen tietopaketti

31.3.2024

Näin pääset mukaan aikuisten ryhmäliikuntaan!

Pääset liittymään jäseneksi ToVoLin MyClubissa

Liity seuraan kohdasta "ilmoittaudu jäseneksi". Syötä itsestäsi tarvittavat tiedot.

Osta tämän jälkeen verkkokaupasta jäsenyys 2024- kortti sekä haluamasi osallistumiskortti (10,- kuukausi- tai kausikortti). Jäsenyys 2024-kortilla maksat vuoden 2024 jäsenmaksun. Työnantajan liikuntaetuuksilla ei pysty maksamaan verkkokaupassamme. Löydät terkemmat ohjeet niiden käyttöön maksuvälineenä täältä.

Voit halutessasi asentaa puhelimeesi MyClub-sovelluksen. MyCubia voi käyttää myös tietokoneella ja matkapuhelimen verkkoselaimen kautta.

Aikuisten ryhmäliikuntatuntien aikataulut löydät täältä.

Hinnastomme löydät täältä.

Tunneillemme ei ole ennakkoilmoittautumista.

Ohjaaja lukee sähköisen jumppakorttisi ennen tuntia MyClub-järjestelmään. Löydät jumppakortin MyClubista kohdasta jäsenkortit. Ohjaaja voi lukea korttisi myös nimelläsi ennen tuntia, mikäli matkapuhelimesi on jäänyt kotiin.

Mahdollisista tuntimuutoksista ilmoitamme verkkosivuillamme. Muutokset löydät täältä.